Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik zoek....

  • F.

    Hallo, ik ben F, 20 jaar

    Ik ben een jonge spontane en goudeerlijke meid, die er hard over nadenkt binnenkort naar het Oosten te gaan verhuizen. De buurt waar het zo gezellig is, daar waar de tukkers plat aan het praten zijn, waar de gezellige kroegen zijn etc.

    Ik heb veel familie in Twenthe wonen en ik zoue r zelf ook graag heen willen.

    Maar eerst een baan in die richting dan een huisje.

    Waarna ik op zoek ben, is leuk contact met jongens van mijn leeftijd en ouder.

    Gewoon voor een leuk contact.

    Het is niet mijn bedoeling om via deze oproep een relatie aan te gaan,wat eventueel altijd nog kan, mocht het klikken, maar in eerste instantie leuk contact, gezellig praten etc.

    ik heb een vervelende tijd achter de rug en wil graag nieuwe mensen leren kennen.

    Het geeft niks als je mooi plat tukkers praat, dat vindt ik alleen maar geweldig!, Kom jij uit de buurt van Enschede, Oldenzaal of een van de kleine dorpen er om heen, laat dan wat van je horen!.

    Alleen serieuze reacties graag.

    Even snel wat over mezelf. Ik ben spontaan , zie er leuk uit (zeggen ze), 20 jaar, hou van sporten en reizen, en ben dus op zoek naar leuk/gezellig contact.

    Laat je wat horen?

    Groetjes F, ('t clowntje)

  • C

    Hoi Clowntje

    Als je alleen op zoek naar mannen bent hier,

    kom je niet ver.

    Ik wens je veel succes en vel plezier hier in Twente,

    waar de meeste niet eens plat kennen praten.

    Zelf kom ik uit Enschede, tenminste ik woon hier net een maand of 8.

    Opzicht wel gezellig hier,maar de mensen zijn opzicht wat stug hier.(vind ik)

    Ook ik ben 20 en houd van LOL LOL en nog eens lol, waar gezelligheid al bij in verwerkt zit..

    Tot horens misschien dan.

    groetjes..

  • Tijger

    Hoi, F, ( 't Clowntje )

    met tijger.

    ik ben een leuke jongen in Enschede en woon sindskort hier.

    'k ben 25 jaar oud maar ze zeggen wel dat ik jonger uitzie dan mijn leeftijd.

    Ik zoek ook mensen hier in Enschede om leuke dingen te doen, zoals naar de film gaan, uitgaan in de stad of ergens anders, noem maar op..

    Ik zit op de Hogeschool in Enschede en mijn hobby's zijn Film kijken, Computeren ( zit in de opleideing ), Sporten, uitgaan.