Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik zoek een oude vriend!!!!

  • petra

    ben op zoek naar danny v. regteren.wie kent hem of weet hoe het met hem gaat!?please stuur my een e-mail!!!want ben hem al een tydje uit het oog verloren(al veel telang)en ik hoop dat het goed met hem gaat!!!

    met vriendelyke groeten,petra.

    ps. wie weet er anders een site waar je mensen kan opsporen!?

  • rebecca

    Hoi ik ken een Danny van Regteren en hij woont aan de BW ter Kuilestraat.

    Ik weet niet of je hem bedoeld, heeft hij toevallig ook een broer?

    En hoe oud moet hij dan nu wezen op dit moment?

    Wie weet is hij dat die gene wie ik bedoel.

    Ik schat hem een jaar of 23 kan ook ouder wezen hoor, hij heeft meestal een kale kop(gabbertjeskoppie).

    Als je hem bedoeld reageer dan even op het prikbord misschien kan ik je verder helpen, ging een paar jaar geleden ook met hem om.

    En wie weet is het de zelfde wel.

  • petra

    rebecca,nou dat is hem!wat je zegt klopt allemaal!ik heb je e-mail adres(als het goed is)kan ik je daar dan ff via e-mailen!!!dat praat wat makkelyker,bedankt voor je reaktie!!!misschien weet je ook waar ie nu zit dan!?maar dat hoor ik dan wel!

    want wil weten hoe het nu met hem gaat!!!maar je hebt my in ieder geval al een heel eind op weg geholpen!!!zeg maar ff via prikbord of ik je mag e-mailen!!

    groetjes

  • rebecca

    Hoi petra

    We kunnen nou wel gaan emailen maar dan heb ik liever jou emailadres.

    Dan stuur ik jou de mijne wel toe moet hem even aanmaken vandaar dus.

  • petra

    Heaven2@je.liefje.nl

  • petra

    wens je nog een goed jaar toe dat ie maar beter mag zyn dan 2000!!!

    heb je mn e-mail nog gehad!?want heb niks meer gehoord!!!

    nou groetjes!!!en bericht me ff!!!

    thanx

  • willem blankesteijn

    hallo, ik ben al lang op zoek naar Hans Janssen was is gehuwd met Eva Janssen en beide woonden destijds 1985 in Arnhem

    voor zover ik weet werkte hij voor het UWV als controleur ziektewet

    ik heb in de periode 1970/1985 veel met hans opgetrokken samen gewerkt etc.

    ik zou het leuk vinden om zijn adres te hebben zodat ik het contact weer kan opstarten/

  • co ackerman

    Hallo beste mensen,ik zoek een oude kammeraad,zijn naam is Eus Onglock,ik weet niet of ik z,n naam goed schrijf maar goed dat zien we wel,ik heb Eus leren kennen in de jaren eind 70,(76,77,78),in die tijd was ik zelf dj.in de Struisvogelbar in Arnhem,daar heb ik Eus leren kennen,hij kwam daar als bezoeker.Eus komt van Curacau (antillen),en studeerde in Arnhem,later is hij naar de hotelvakschool in GarmischSpatenkirche gegaan en daar met goed gevolg ook weer vandaan gekomen,even weer terug in ARNHEM,daarna is hij als bedrijfsleider in de buurt van schiphol gaan werken,waar precies weet ik niet meer,en daarna ben ik hem uit het oog verloren,wat ik erg jammer vindt,misschien dat er mensen zijn die Eus gekend hebben,toen ik hem heb leren kennen had hij een bos zwart krullend haar en droeg een bril met grote glazen,soort vliegeniers bril. svp.laat wat weten als je hem hebt gekend.

    mvg.Co Ackerman.