Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

boerderij te huur gevraagd

  • 2 families

    Wij ( 2 jonge gezinnen met kinderen ) zoeken een boerderij te huur in de omgeving Enschede-Hengelo-Oldenzaal

    Opknapper geen probleem!

    WIE KAN ONS HELPEN???

  • makelaar

    Wat is max. huur en uw gewenste huurperiode ??

  • 2 families

    De huur hangt af van de grootte van de boerderij en de eventuele grond.

    Hoeveel kamers zijn er aanwezig? Is het “in the middle of nowhere” of dicht bij een dorp en/of stad?

    Huurperiode is minimaal voor 1 jaar.

    Met vriendelijke groet.

  • makelaar

    Ik heb een boerderij te huur tussen delden en hengelo, geschikt voor dubbele bewoning. Oppervlakte is 6400m2, gelegen aan de bosrand en rustig. Veel ruimte in en om het huis. De huurperiode is wel min. 3 jaar en in de hogere prijsklasse.

  • 2 families

    Wij hebben interesse. De minimale duur van 3 jaar zou ook kunnen. Voordat we de boerderij gaan bezichtigen, zouden we wel graag een prijsindicatie willen hebben.

    Met vriendelijke groeten.

  • 2 families

    Wij zijn nog steeds op zoek. ( de “makelaar” heeft helaas niks meer van zich laten horen )

    Wie kan ons helpen???

    Met vriendelijke groeten.

  • mevr.r.rikkert

    Beste mensen,graag zou ik in de buurt van hengelo ov. of in Hengelo ov. een niet al te dure boerderij of een deel van een boerderij huren met daar om heen veel grond wat ik mag gebruiken om groenten/fruit/bloemen op te verbouwen,aangezien ik een natuurmens ben en bij mijn huidige woning nu al te weinig ruimte heb. vr. groet r.rikkert.

  • Versteeg

    Graag adres boerderij te huur tussen Delden en Hengelo

  • Anne-Mie

    wij wonen 45 minuten van hengelo ov. af in duitsland

    hebben woonruimte te huur in boerderij met veel grond.

    m.vr.gr.

    Anne-Mie

  • natalie

    hallo ,

    weet iemand nog iets te huur , boerderij van twee a drie gezinnen ma xmaal 1250 euro huur ,

    en een beloning.