Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tiener feestje

  • Ilse

    Wie weet een leuk idee van een feestje voor een jarige die 14 jaar wordt met een stuk of 10 vriend(innen) op een zondag.

    Bvd

  • Christine

    Ja kan ze meenemen naar en spa een ze een gezichts behandeling enzo laten krijgen

  • annemijn

    Hoi meneer/ mevrouw

    ik ben annemijn en ik be 10 jaar en word 11 maar weet niet wat ik moet doen ik ben 20 februari jarig en wil graag ook jongens uitnodigingen maar wat moet ik doen dat is de groote vraag dus als je wilt weet je dan wat we kunnen doen en wil het graag thuis doen dus als je tips hebt wil je dat dan zeggen.

    groetjes annemijn

  • Sanne

    Hee,

    Ik ben een maand geleden 12 jaar geworden en wil graag een feestje houden maar ik weet niet wat ik moet gaan doen?¿

    Het moet niet kinderachtig zijn !¡maar in deze grote cricis kan het natuulijk niet te veel kosten. Kunt u/je me helpen ?

  • Melis

    Héé, Allemaal

    Ik word op 24 Mei 12 jaar

    maar weet niet wat ik op me verjaardag moet doen weten jullie iets ?

    Het moet niet te kinderachtig zijn hoor :o

    als je wat weet wil ik het graag horen ^^

    Alvast Bedankt xxx-Melis,

  • Roxanne

    Hai

    Ik ben vorige zaterdag(4 juli) 14 geworden..en ik had op 3 juli mijn verjaardag gevierd..wij waren met 8 meiden gaan uiteten en daarna na de film..bij de bioscoop hadden we allerlei jongens uitgenodigd en we waren op het einde met 25 mensen (jongens en meiden)

    S'avonds is iedereen bij mij blijven slapen en dan weet u/jij wel wat er van komt..

    Het was in iedergeval erg goed geslaagd

    Veel succes met het feestje

    Vriendelijke Groet,

    Roxanne

  • Sybrecht

    Dat heb ik dus ook ik ben over 2 weken jarig maar kan niks bedenken het mag niet duur zijn

    Dus veel succes verder.

    Groeten Sybrecht!(:D

  • appeltje

    helemaal dik seksen dat is best leuk haha

    grapjeeeeeeeeeeeee

  • fabienne

    hey!!

    een glmaour-party is een heel leuk idee!

  • Sara

    workshop??:D

    Of naar de bios ofzo:)