Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woningruil binnen enschede

  • sem

    Ik ben op zoek naar een kleinere woning. Ik heb zelf een grote hobbykamerwoning in Wesselerbrink.

    Het liefst zou ik willen ruilen met iemand uit Helmerhoek/Wesselerbrink/Stroinkslanden/Diekman of Hogeland.

  • Aydin

    Beste Sem,

    Ik heb wel een appartement te ruil aan de rand van het centrum vlakbij het station en het muziekkwartier. Het gaat hier om een historisch gebouw met 2 slaapkamers.

    De woon- en slaapkamers zijn ruim en er is een lift aanwezig. Verder is het een erg rustige woning waar je totaal geen last hebt van je buren. Het mooie van dit appartement is dat je je berging op de zelfde vloer hebt.

    Hoop snel van je te horen via mailing.

    mvg Aydin

  • sem

    Ik wil juist niet dichtbij het centrum wonen, het liefst in Zuid.

  • michel

    hallo sem ,

    wij hebben een eengezinswoning in de buurt van de oude polaroit ( in Tettersal ) en wij zijn op zoek naar een hobbykamer ,

    onze woning is van de woonplaats , 3 slaapkamers + badkamer op de 1de verdieping , grote zolder , beneden toilet open keuken en woon-eetkamer ,

    tuin is rond de 60 m2 met kleine voor tuin 6 m2 , wij zoeken wel een woning van de woonplaats

  • sem

    Beste Michel,

    Hoe kan ik contact met je opnemen? We kunnen altijd wel even kijken.

  • michel220108

    hallo Sam ,

    mijn mobiele nr. is 06-11310259 en mijn e-mail adress is : michel_gerrie_kim@hotmail.com ,

    hoop snel van je te horen …

    mvg. michel

  • robby van gool

    hallo ik had een vraag over u woning wilt u die nog ruilen want ik woon zelf op diekman en wij hebben zelf zijn zelf met 5man 2volwassen en 3kinderen ik kom zelf van wesselebrink en wil er graar weer wonnen ik hoop weer van u tehooren groetjes R van gool

  • sem

    Hallo Robby, op dit moment heb ik al een ruilpartner gevonden. Maar mocht de ruil toch niet doorgaan, dan heb ik wel

    interesse in uw woning. Waar kan ik naartoe mailen voor verder info?

  • sem

    hallo robby, de woningruil is niet doorgegaan.

    ik wil wel kijken of wij misschien met elkaar kunnen ruilen.

  • veilingshopper.nl

    plaats even een gratis advertentie op veilingshopper.nl