Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

klacht

  • hallo

    hallo. ik wou even een klacht doen. ik heb jaren bij de stadsbank gezeten. 5 jaar intotaal. had te wijnig schulden om in de senering te gaan. heb veel problemen gehad. nooid waren ze duidenlijk wat nou mijn preciese schulden waren. dan belde ik. was het 500 euro. dan weer 1000 dan weer dit en dan weer dat. tot ik iemand sprak over rentes bevriezen. ik de bank weer gebeld. kreeg ik een afspraak. kom ik daar. was ik opeens schulden vrij. heel raar allemaal. ze verdienen 40 euro in de maand aan ons. reken dat maar uit in het jaar. en dat van mensen die al erg wijnig hebben. plus klacht 2. dat je zo lang in de wcht word gezet als je iemannd wilt berijken bij de bank.soms wel 20 min. en dan is je bel te goed op. plus je hebt geen geld kunnen over maken naar je pas. plus je kan niemand meer berijken. om bv. brood te kopen voor de kinderen voor al. en als je dan een beetje geirriteerd raakt door dit alles. gaan ze bij de bank nog moeilijker doen. ik vind dat ze niet mee levend zijn maar juist het bloed onder je nagels weg hallen. ik vind? het is zo. ik ken heeeeeeel veel mensen die dit zo ervaren. er moet echt wat aan gedaan worden. dit kan niet langer zo door gaan

  • Ikke

    Klopt helemaal wat je zegt heb dit zelf ook al zo ervaren ze beloven je dat ze je gaan helpen maar ik denk helpen van de wal in de sloot