Beste ouders,

U wilt graag een goede oppas voor uw kind, maar dat is erg duur. wat nu?

Heeft u er al eens aan gedacht een ruil te doen?

U past op een kind of kinderen in de tijd dat u vrij bent en de betreffende ouder past op uw kind(eren) in de tijd dat u weg bent.

Uiteraard moeten die uren overeenkomen en eventueel ook het aantal kinderen of de afstanden.. Misschien zelfs wel meerdere factoren.

U kunt dit misschien zelf regelen met een kennis of buur, maar als dit niet lukt, kan ik u wellicht helpen.

Ik maak een nota van ieder die zich aanmeld, dat registreer ik en zo kunnen er matches worden gemaakt.

De duur hangt uiteraard af van vraag en aanbod.

Ik merk zelf, ivm eigen kinderen dat dit een zeer handige oplossing kan zijn en denk dat het de moeite waard is.

Afhankelijk van afstand en uw eigen mogelijkheden, is het mogelijk een afspraak te maken om een betere indruk van de gezinssamenstelling of anders te kunnen omschrijven, indien u dat wenst.

Ik vraag voor het werk dat ik eraan heb wel een eenmalig klein geldbedrag.

Voor aanmelding 5 euro. Vanaf het moment dat er betaald is, ga ik actief zoeken.

Bij een mogelijke match 25 euro. Op het moment dat er een match is gevonden, wordt u eerst uitgebreid ingelicht over elkaar. Daarna kunt u samen besluiten het door te laten gaan. U heeft dan nog geen betalingsverplichting.

Als het het geval is dat u overeenkomt,worden er afspraken gemaakt en vervolgend betaald u.

Als dit is voldaan, overleg ik tussen beide ouders de contactgegevens.

Uw inschrijving gaat daarna op non-actief.

U kunt u ten alle tijde overnieuw laten inschrijven. U hoeft het inschrijfgeld dan niet nogmaals te betalen. Ik zet uw 1e inschrijving dan weer op ‘actief’.

Ik stel mij echter niet aansprakelijk voor situaties die zich voordoen nadat contactgegevens zijn overlegd of voor absoluut onvoorziene omstandigheden/situaties van ouders/gezinnen uit.

Wellicht heeft u nog vragen of bent u zelfs geinteresseerd.

U kunt dan contact met mij opnemen via email. Dit ivm duidelijk schrift, zodat de informatie goed overkomt.

Bij interesse stuur ik u een digitaal aanmeldingsformulier met toelichtingen toe, dat u beantwoorden kunt via email.

Gewenste afspraken maak ik pas na aanmelding (en betaling).

Met vriendelijke groet.