Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Serieuze Bijverdienste !!

• Jurgen

Hallo,

Mijn naam is Jurgen van Weezep, en ik ben op zoek naar serieuze mensen die naast hun huidige baan nog tijd over hebben en wel wat geld willen bijverdienen.

Wat moet u doen ?? Het enige wat u gaat doen is een organisatie opbouwen van mensen

die voordeliger gebruik gaan maken van diensten zoals Gas en Elektra, Telefonie (vast en mobiel), Internet en E-Commerce.

Ons bedrijf biedt de mensen deze diensten voordeliger aan, en zonder enige inschrijfkosten of verplichtingen.

Deze mensen krijgen maandelijks een factuur thuis waarover U een percentage krijgt.

Wat u ook gaat doen, is mensen zoeken die hetzelfde gaan doen.

Over hun totale opbrengst krijgt ook U een percentage. Dit kan aardig op gaan lopen.

U snapt het dus al wel, U gaat hiermee een tweede inkomen opbouwen. Als u eenmaal een inkomen heeft bereikt wat wel naar u wens is, dan kunt u er mee stoppen en u krijgt dan maandelijks het bedrag uitgekeerd wat u tot dan toe hebt opgebouwd.

Uiteraard wel zolang de mensen gebruik blijven maken van deze diensten.

Lijkt u dit iets of wilt u er wel wat meer over willen weten ?

Stuur me even een mailtje of bel me even.

Met vriendelijke groeten,

Jurgen van Weezep

Tel.nr: 013-5350471 of 06-28050098

E-Mail: Jabje@home.nl

• Ronald

Wat Jurgen er niet bij vertelt:

Wil je hiermee echt flink bijverdienen dan zul je er tijd in moeten steken. Bedenk eens wat U zelf allemaal zou willen weten voor U op zo'n aanbod ingaat. Per klant ben je al gauw enkele uren kwijt zijn en een groot aantal mensen zal vervolgens ook dan nog nee zeggen.

Je gaat overigens je vriendschappen op de proef stellen. Aan wildvreemden iets verkopen kost nog meer tijd, dus je begint bij je bekenden. Maar of die dat op prijs stellen is maar zeer de vraag.

Het systeem lijkt wel wat op een pyramidespel. Degene die bovenaan staat (waarschijnlijk Jurgen zelf) verdient flink, want iedereen werkt in wezen (ook) voor hem. Maar hoe verder naar onder je staat, hoe moeilijker je het krijgt. Bijvoorbeeld omdat de markt verzadigd is. (Heel veel mensen zullen al door anderen benaderd zijn.).

Het is alleen een goede bron van inkomsten voor mensen die er snel bij zijn, die er flink tijd in willen steken en die hun vrienden met deze verzoeken willen lastig vallen.

Kortom laat je goed voorlichten voor je eraan begint en laat je vooral niet in de luren leggen door allerlei mooie beloften.

• Jurgen

Beste Ronald,

Het is goed dat jij je mening ook geeft, maar sommige uitspraken zijn niet waar.

Daarom zal ik deze maar even verbeteren, voordat de mensen er alleen maar een negatief beeld over krijgen.

Het klopt dat je er veel tijd in moet steken wil je echt een normaal inkomen opbouwen.

Dit is tenminste waar het ook om gaat, dat je een extra inkomen gaat opbouwen.

En inderdaad, niet iedereen zal ja zeggen. Maar er blijven genoeg mensen over die wel ja zeggen.

Je gaat trouwens je vrienden niet op de proef stellen, je biedt ze alleen iets voordeliger aan wat ze toch al gebruiken.

WIJ VERKOPEN NIETS !!! , Dit is iets wat je wel goed moet begrijpen.

En het is hun besluit of ze dit nu willen doen, of het nou een vriend is of niet.

De grootste fout die je maakt is dat je zegt dat het wel op een piramide spel lijkt.

Het ligt aan je eigen inzet hoe snel en hoeveel je iets verdient, iemand die onderaan staat kan nog meer verdienen dan degene die

boven hem of haar staat.

En voorlopig zullen we alleen nog maar groeien, er zijn nl. 67 landen die mee aan de deregulatie doen en we zijn pas in 8 landen bezig. Dus we hebben nog heel wat te gaan.

Ik hoop dat ik jou nu genoeg uitgelegd heb, en dat je mischien zelf ook in gaat zien dat je hier iets mee kunt gaan bereiken.

Zoniet, dan wens ik je nog een fijn leven met het elke dag opstaan om naar een baas toe te moeten gaan.

Met vriendelijke groet,

Jurgen van Weezep.

• de heer JORIS

Dag Jurgen,

Lijkt mij geweldig: NIETS verkopen en toch geld verdienen. Schrijf mij maar op, ik doe mee!