Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ervaringen Twinner.?.?.?

• Alexander

Ik zit te twijfelen of ik moet overstappen van mijn normale KPN abo naar een abo van ESSENT. Wil dan één lijn nemen en dan voor 1 ct per minuut gaan internetten. Maar ben bang dat de kwaliteit en snelheid minder is dan bij KPN. Wie heeft er al ervaring.?.?.? Laat het me weten BvD

• Herman

Goede ervaringen!

Geen daluren en goedkoop!

Enige nadeel: Je voordeel wordt omgezet in een frequenter internet gebruik.

• Alexander

Maar Herman, begrijp ik het goed dat jij het hebt? En zo ja hoe is de verbinding….snel of zo traag als str… in een tregter?

Let me know

• Arjen

Nou Alexander, het is niet alleen goedkoper maar ook veel sneller, kijk maar eens bij twinner.nl, het scheelt je alleen in het abo al bijna een tientje per maand, en ik heb het nu sinds november, maar niets anders dan lof, ook de klantenservice, stuk vriendelijker, dan die stugge lompe grote KPN die aan mij geen abo meer kwijt raakt, zowel mobiel als thuis.

Gr. Arjen

• annet

Ik heb sinds januari twinner en het is een prima verbinding en het internetten gaat ook prima, ik raad het je zeer aan.

• H.R van Dijk

Ik zelf ben van KPN afgestapt omdat ik niets anders dan elende had, ik had een betaald abbonement bij Planet internet, en zelfs daarmee was het een puinhoop.

Planet schuift het af op de capaciteit van de KPN, en andersom.

Ik ben en was er van overtuigd dat mijn instellingen correct waren.

Men vergeet vaak dat dit een zeer belangrijk aspect in het hele internet verhaal is.

Hoe dan ook, ik heb nu 2 lijnen via Twinner. 1 voor het normale telefoon verkeer, en 1 specifiek als internet lijn.

Ik ben zeer tevreden over de bereikbaarheid van de server, zelden of nooit hoef ik meer dan 1 maal in te bellen.

De snelheid is vergelijkbaar met die van de KPN, alleen 1000 maal betrouwbaarder.

Natuurlijk zijn dit slecht mijn persoonlijke ervaringen, een buurtbewoner welke ook 2 twinner lijnen gebruikt, gaat er 1 afschafen om over te gaan op kabel van at home.Alles hangt natuurlijk af van je eigen eisen.

Groetjes Hans van Dijk