Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wie wil er een bos bloemen verdienen.

• Elsbeth

Hallo allemaal.

Wij zoeken een baan voor Mike, Mike is hier in oktober komen wonen, en had een baan bij Koopmans.

Hij wil wel van alles aanpakken, maar hij heeft (nog ) geen rijbewijs, en verstaat wel wat Nederlands ,maar spreekt (nog ) niet zo goed nederlands.

Mike komt uit het voormalige Oost Duitsland, en is 23 jaar en een harde werker.

Hij zou het liefst in de bouw werken, maar op dit moment vindt hij het belangrijk dat hij een baan heeft.

Wie geeft deze fijne collega een kans.

Een bos bos nloemen voor degene die hem helpt.

Groetjes Elsbeth

• sandra tienkamp

Ik heb geen baan voor mike maar wel een tip in meerdere callcenters word er een operator gevraagd voor een duits project, in hengelo bijvoorbeeld vragen ze bij teleprofs nog een aantal mensen die goed duits spreken en tja aangezien hij duitser is komt hij vast voor in aanmerking, ze hebben mij deze baan ook aangeboden maar mijn duits is niet meer zoals het was maar goed ik hoop dat hij deze baan krijgt ik zal voor hem duimen graag zou ik een berichtje krijgen als dat zo is, en ook als het niet zo is. vel succes afz. sandra