Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik heb jullie nodig!!!!!!!!!!!!!!

• mieke

hallo allemaal,

Mijn vriend heeft een probleempje met een computerwinkel. Hij had er namelijk een harde schijf naar toe gebracht, 2 maanden geleden, en die zou na een maand klaar zijn. Maar na een maand was ie er nog niet zeiden ze. Dus vandaag ging hij er weer naartoe, ondertussen dus 2 maanden later, en hij kreeg em terug. Dus Piet naar huis om te kijken of de schijf het deed, maar hij deed het nog niet,er zat nog steeds dezelfde fout in als ervoor (dat kon ie controleren via een programma ofzo.) Dus Piet weer terug om te zeggen dat ie nog niet goed was. En toen zeiden ze dat hijopgestuurd was en dat ie goed was, maar dat was dus gewoon niet zo. Maar bij die winkel wilden ze Piet geen gelijk geven enzo, dus Piet denkt, nou, dan ga ik maar en hij zei dat ze hem daar neit weer zouden zien. En op het moment dat Piet de winkel uitliep, riepen ze hem nog achterna; sukkeltje!!. dus Piet draaide zich weer om en hij zei;'wat zei je?'. ja, sukkeltje, dat ben je. En toen zeiden ze dat Piet dom was enzo, en dat hij hun bedreigde, wat niet waar was, en dat ze hem de winkel wel uit zouden schoppen enzo. KORTOM ASOCIAAL!!!!

Maar nu wil ik jullie vragen of jullie willen helpen, en allemaal een boos of gewoon onnozel bericht op het prikbord van de site van dit bedrijf willen zetten. Zet er geen namen in, dat is des te leuker!!!

Alvast bedankt!!!!!!!!!

Het adres is

• mieke

hoeftniet meer!!!!!!!!!!!!

• marije

ik denk dat je beter deze situatie kan vergeten of je moet je advocaat een schadevergoeding eisen, ten eerste voor de pc, ten tweede voor de belediging. daarnaast moet je een aangetekende brief naar het management sturen.

• jj de vries

JONA.PC

voor al uw pc problemen

• Robert

conclusie breng nooit je pc weg voor reparatie `je wordt genaaid waar je bij staat `

• Daniel

Vol verbazing heb ik deze posting zitten lezen. Ik heb persoonlijk met HG Computers alleen goede ervaringen. Ze zijn er altijd even vriendelijk en behulpzaam. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er zoiets gebeurd is.