Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MET SPOED KAMER GEZOCHT VOOR 17 JARIGE SPONTANE ME

• Marije

een vriendin van me zoekt met spoed een kamer in enschede. voorkeur gaat uit omgeving laarres, maar anders mag ook. maximale huurprijs 400 gulden incl. ze is erg spontaan, opgeruimd en sociaal. als je wat weet, mail me op m.weterings@zonnet.nl of bel haar meteen: 06-51950604. ik hoop dat iemand haar aan een kamer kan helpen.

• Remy

kamers in enschede is niet altijd het simpelst. Is ze al ingeschreven bji de diverse (studenten-)woonbemiddelings centra. bv de SJHT en de wooncoorperaties? Verder doet mond op mond reklame het altijd goed. De laares zijn steeds minder kamers te vinden omdat een gropot deel van wijk op de planningslijst staat gesloopt en vernieuwd te worden. Zelfs heb ik nog wel kamer over en er wel es aan gedacht iemand erbij in 't huiske te nemen maar goed, dat is er nooit van gekomen eigenlijk. En het is ook maar de vraag of iemand in mijn rommelwereldje wil leven :)

groetjes en succes met zoeken.