Er onstaat in mijn vagina steeds een enorme (afval)lucht nadat mijn man (zonder condoom) in mij is klaargekomen. Wie heeft dezelfde ervaring. Is dit gezond? Wat kan ik eraan doen? Tips zijn meer dan welkom! Ik zit er echt mee.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsheb je wel eens gehoord van lactacyd intiem? kun je bij de grotere supermarkten en bij drogisterijen kopen. ze verkopen diverse producten. het beste is om de vaginale spray te gebruiken in combinatie met de vloeistof. je spuit dit in je vagina. deze wordt dan hygienisch gereinigd. de vloeistof heeft een zelfde zuurgraad als je vagina behoort te hebben. door menstruatie en gemeenschap wijizgt de zuurgraad (de vagina wil vechten tegen de bacterien die voorbij komen). door de vloeistof komt de ph weer neutraal en ruik je weer fris. kom je er niet uit, mail me dan.
groetjes en succes
Wat een lulkoek krijg je hier na het stellen van een doodnormale vraag. Iedereen weet toch dat seksuele onthouding de enige echte oplossing biedt. Kappen gewoon met die seks. We stoppen er gewoon mee met z'n allen. Kunnen die lui van de gemeentereiniging ook oprotten, want van stankoverlast is dan geen sprake meer.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?