Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woning te huur

• joke

Het betreft hier een hobby-kamer, deze komt binnenkort in de verhuur.

Omdat we heel veel verbouwd hebben aan deze woning, o.a. aanbouwkeuken + apparatuur, de badkamer hebben verbouwd (whirpool-bad), en van 2 slaapkamers 1 grote kamer hebben gemaakt, willen we liever zelf op zoek gaan naar nieuwe huurders i.v.m. overname, dit gebeurd met goedvinden van de bouwvereniging.

Mocht u hierin interesse hebben, kunt u contact opnemen via dit e-mail adres, of telefonisch (053-4773311).

• fam b

mijn vraag is wat de huur van de woning is en wat de eventuele overname kosten zijnjoke schreef:

>

> Het betreft hier een hobby-kamer, deze komt binnenkort in de

> verhuur.

> Omdat we heel veel verbouwd hebben aan deze woning, o.a.

> aanbouwkeuken + apparatuur, de badkamer hebben verbouwd

> (whirpool-bad), en van 2 slaapkamers 1 grote kamer hebben

> gemaakt, willen we liever zelf op zoek gaan naar nieuwe

> huurders i.v.m. overname, dit gebeurd met goedvinden van de

> bouwvereniging.

> Mocht u hierin interesse hebben, kunt u contact opnemen via

> dit e-mail adres, of telefonisch (053-4773311).

• joke

de huur van de woning is 834,= gulden per mnd.

en de kosten voor overname zijn ongeveer 5000,= gulden incl. keuken-badkamer-laminaatvloeren kamer en keuken, en de vloerbedekking boven op de grote slaapkamer.

• M.T.Battels

Omdat deze advententie al een poosje staat, is mijn vraag of het nog mogelijk is, om het eventueel over te nemen?joke schreef:

>

> de huur van de woning is 834,= gulden per mnd.

> en de kosten voor overname zijn ongeveer 5000,= gulden incl.

> keuken-badkamer-laminaatvloeren kamer en keuken, en de

> vloerbedekking boven op de grote slaapkamer.

• ringers

Hoi

Ik wou weten of de woning nog te huur is? De huur en eventueel overname kosten zijn geen probleem. Wat mij wel uitmaakt is op welke brink de woning staat?

Want ik neem aan dat het op de wesselerbrink is of stoinkslanden?

Wil je me wat laten weten ook als de woning al verhuurt is dan weet ik dat maar