Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

thuiswerk inpakwerk

• zandhuis

ik zoek al heel lang naar thuiswerk . wie kan mij helpen aan inpakwerk,sorteren,vouwen of andere bezigheden.ik ben woonachtig in losser en ik heb al inpakcentrales gebeld maar die willen alleen mensen uit de eigen woonplaats.wanneer je denkt iets te hebben mail me dan even.

• hans

053-4282884

• youssef

heb je die ene telefoon nummer van die ene thuiswerkcentrale

• malika

ik ben een vrouw die op zoek is naar thuiswerk het liefst inpakwerk en dat de spullen naar mij gestuurd wordt. ik zoek nu al 9 jaar naar thuiswerk en ik hoop dat dit het is en als je wat hebt mail het aub naar mij.

• Ginie

Hallo, Ik ben Ginie, en ben 52 jaar. En ben op zoek naar thuiswerk. Kunt U mij hier verder bij helpen? Ik wil graag dingen inpakken.

• kelly

hallo, ben kelly en ik zoek al een tijdje een bijverdienste.. het zou heel leuk zijn.

in het weekend ben ik altijd thuis.

sta in 2ploege vroege en late..

met vroege heb ik tijd van af3uur tot….

vriendelijke groete

• renate

Hallo.ik ben Renate,ik werk in een verzorgingshuis,maar door mijn zoontje is dat niet meer mogelijk.

Die is verstandelijk/geestelijk gehandicapt waardoor ik een baanje thuis zoek.

Met vriendelijke groet,renate

• annie

hallo heeft iemand voor mij een tef nr voor thuiswerk omgeving overijssel zwolle

• stefan

heb intresse wil graag wat verdienen en ben zeer goed in vouwen en productie heb hier veel ervaring in!!

we hebben zelf ook veel pakketen bezorgd zoals folders van intertuin leen bakker leeuwarde krant franeker krant sneek krant enz. heb veel productiewerk gedaan voor c1000

en metaalproductie nu zit ik zonder werk en wil meteen beginnen met vriendelijk groet stefan

• YVONNE

HALLO

IK BEN OP ZOEK NA THUISWERK.

ZOALS SPEEELGOED INPAKKEN OF STIKKERS.

OF KERSTPARKETTEN OF SNOEP OF IETS ANDERS

ALS U IETS HEEF OF WEET HOOR IK HET GRAAG VAN U GROETJES YVONNE