Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woningruil enschede-enschede/amsterdam

• Patricia

Ik heb een eengezinswoning op tien minuten loopafstand van het centrum in enschede (diekmanstraat), 3 slaapkamers, woonkamer met open keuken, grote tuin op het zuiden, kind- en diervriendelijke buurt, zeer sfeervol.Huurprijs 510.00 euro.Ik zoek een sfeervolle woning op de begane grond voor een ruilpartner uit amsterdam in enschede met minimaal 2 slaapkamers, eventueel een tuintje en dichtbij het centrum. Met een huur tot maximaal 450 euro

Anders:zoek ik een woning in amsterdam het liefst begane grond ivm. het naar buiten kunnen voor de katten en minimaal 2 slaapkamers, huurprijs tot maximaal 450 euro.

• Azieza

Hallo Patricia,

ik zie zojuist uw advertentie staan over de woningruil in Enschede.

Ik woon op stroinkslanden (een senioren woning) op de begane grond alles op 1 verdieping. en 2 slaapkamer.

een voor en achtertuin.

en de huurprijs is 389 euro.

en u omschrijft precies wat ik nodig heb, een iets grotere woning ivm gezinsuitbreiding.

daarnaast zie ik ook dat uw advertentie vrij oud is. dus mijn vraag is ook of deze aanbod en verzoek nog geld. ik hoor graag van u.

groetjes Azieza

• Charissa Boel

Hallo

ik zag uw advertentie dat u graag een woningruil wilt doen.

Wij zoeken een eengezinswoning we hebben nu een flat op de begaande grond op boswinkel in enschede

dicht bij het centrum. met 2 slaapkamers

als u intresse heeft horen wij het graag

met vriendelijke groet

Charissa Boel

• elaine

hebt u die flat nog op boswinkel? welke straat is het?