hallo mensen…
ik wil graag iets kwijt aan jullie,alles wat ik hier lees klopt als een bus,ook ik moest drie en een half jaar wachten op resultaat dat ik eindelijk bij de rechtbank terecht kwam voor een failiesement,
daar ik er nu in zit kreeg ik een bewindvoerster en die heeft nadat ik in de rechtbank zat en vroeg aan de rechter of t normaal was dat dit alles drie en een half jaar mocht duren ik er nog eens drie jaar voor geboet moet worden,dat vind ik afpersing hoog puur vermelde ik tegen de rechter,ik begon met n schuld van 23.500 euro en eindigde die dag van de rechtzitting met een bedrag van 37.000 euro door t niet reageren en betalen van rekeningen dus alle kosten van die jaren kwamen erbij lekker lullig dus voor ons mensen die om hulp vragen,deurwaarder naar deurwaarder,afsluitingen na afsluitingen en noem maar op.t psychische waar wij als mensen me eblijven zitten omdat je op een gegeven moment niet meer weet wat je moet doen.en ga maar door………………………………………………………..
Nou heeft de rechter mij gezegd doordat al deze niet nodige prolemen noodzakelijk waren geweest,ik n verkorte tijd kon aanvragen via mijn bewindvoerster,wat ik ook meteen gedaan heb,zei heeft m meteen ingediend,en ik kreeg alles verkort naar 1 jaar,ik ben in april begonnen en eindig dus nu over 8 mnd.
mensen luister laat alles zn loop net als ik t gedaan heb,zet alles wat je hebt op n ander zn naam via een notaris,mocht je gaan trouwen ook dan buiten gemeenschappelijke goederen en niemand kan je wat t kost wel ff dat papiertje maar je staat vrij en veilig van alle drammers om geld en kunnen nooit beslag leggen,wacht op de dag van de zitting,en leg t zelfde voor als ik gedaan heb dan komt alles goed en krijg je meer rust in je lichaam,veranderen kan men nu toch niets meer t is alleen maar afwachten.
De stadsbank heeft al die tijd geen ene fuck gedaan om dingen te minderen al mn geld werd opgespaart,achter alles wat betaald moest worden moest ik mee dingen en regelen zodat ik een veilig huisje kon realiseren voor mn kids de rest intereserde mij geen ene moer meer en liet t gaan en alles kwam goed en heb nu maar een jaar te gaan om mn wensen weer uit te laten mogen komen voor mn kids…
vakantie,auto,volledig werk en noem t maar op zonder dat er maar ergens beslag op word gelegd,nou mensen wat wil je nog meer.
lat t gaan houd je eigen betalingen vandaag in de gaten laat de rest de rest zijn en verlang naar dat gevoel dat je een verkorte tijd aan gaan vragen(WEL DOORGEVEN TIJDENS DE ZITTING) EN JE BENT VAN AL DAT GEZEIK AF…
succes gr wendy