Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heeft u problemen met de stadsbankmail mij dan

• maroeska

Dit is een oproep aan mensen die net als ik problemen hebben met de stadsbank ik zelfs val onder de stadsbank ulft enschede en door de stadsbank ben ik steeds meer in de problemen gekomen al mij pogingen om tot een goede verstandhouding te komen met de stadsbank worden afgeschoven met een smoesje je bent de enigste met problemen met de stadsbank van daar vraag ik mensen die ook problemen hebben met de stadsbank om te reageren en mij een mail te sturen met een kort verhaal met hun problemen met de stadsbank zodat ik aan tonen kan dat ik echt niet de enigste ben met problemen u mail word vertrouwlijk behandeld er worden geen persoonlijke gegevens ver gegeven u reacties kunt u sturen naar maroeska1966@live.nl

het resultaat wat er uit komt plaats ik weer op internet of ik geef u persoonlijk bericht

bijvoorbaad dank maroeska

• Deniz

Hoi ik probeerde je te mailen maar krijg om een of andere reden steeds het bericht terug.

Ik heb ook veel problemen met de stadsbank gehad en nu nog dus als het lukt mag je mij wel mailen.

• Henk

Jouw mailadres klopt niet

Ook ik heb problemen met de stadsbank

voor ik daar kwam had ik een lening bij de ABN en ook een priverekening. Hier waren geen problen met achterstand of zo.

Toen ik bij de stadsbank kwam moest ik die rekeningen bij de ABN opheffen met als gevolg: de ABN kreeg geen geld meer maar ik wel extra schuld.

Nu ben ik afgewezen voor de wsnp ook in hoger beroep. Dus ik naar de stadsbank met de mededeling dat ik bij hun weg ging.

Dan moet u een bankrekening opgeven waar we het geld op kunnen storten was het antwoord. Dus ik naar de bank een rekening openen. Dat ging niet omdat ik een A chter mijn bkr had als dat het geval is kun je nergens een rekening krijgen.

Dus ik zit zwaar in de shit

Groet Henk henk.aalten@live.nl

• Ron van Koot

Hallo,

Ik lees hier dat er zoveel problemen zijn met de stadsbank Ulft, ik ben zelf al 6 maanden bezig om in de schuldsaneirng te komen, maar het lukt me maar steeds niet, aangezien ik ook nog met een scheiding zit zegt de stadsbank, zolang u niet gescheiden bent kunnen wij niks voor u doen, tevens heb ik geprobeerd een lening te krijgen via de stadsbank maar ook dat wordt afgewezen.

Dan stel ik de vraag, hoe moeten mensen de schulden oplossen als er geen hulp wordt geboden door de stadsbank, volgens mij zijn zij diegene die kunnen helpen, maar kennelijk hebben ze daar geen zin in, of zijn de schulden niet hoog genoeg om daar werk van te maken, de schuldeisers blijven maar brieven sturen en als je daar op reageerd krijg ik geen reactie terug, dus sta ik met de rug tegen de muur, alleen de schulden oplossen lukt me niet, en wat betreft mijn ex partner hoef ik ok geen medewerking te verwachten, dus met andere woorden sta ik er alleen voor.

Met dank aan de stadsbank Ulft.

Maroeska ik hoop dat je hier iets aan heb, want dit zijn mijn ervaringen met de stadsbank, ik ga het straks als de scheiding rond is via mijn advocaat de schulden proberen te regelen.

Vriendelijk Groet,

Ron van Koot

Winterswijk

• miranda schriemer

maroeska Schreef:

——————————————————-

> Dit is een oproep aan mensen die net als ik

> problemen hebben met de stadsbank ik zelfs val

> onder de stadsbank ulft enschede en door de

> stadsbank ben ik steeds meer in de problemen

> gekomen al mij pogingen om tot een goede

> verstandhouding te komen met de stadsbank worden

> afgeschoven met een smoesje je bent de enigste met

> problemen met de stadsbank van daar vraag ik

> mensen die ook problemen hebben met de stadsbank

> om te reageren en mij een mail te sturen met een

> kort verhaal met hun problemen met de stadsbank

> zodat ik aan tonen kan dat ik echt niet de enigste

> ben met problemen u mail word vertrouwlijk

> behandeld er worden geen persoonlijke gegevens ver

> gegeven u reacties kunt u sturen naar

> maroeska1966@live.nl

>

> het resultaat wat er uit komt plaats ik weer op

> internet of ik geef u persoonlijk bericht

>

> bijvoorbaad dank maroeska

• miranda schriemer

we zijn er al een jaar bij en zitten noch niet in de wetelijkschuldchanering hij had een jaar een wast in komen en nou heeft hij een maar ww en nou zitten ze te zeuren dat er geen wast in komen is om in wasse twee te komen te wel we al een jaar bij zitten en een vast inkomen hadden

• Frits

Miranda kan wel zwart werken aan de lopende band, maar de geloofwaardigheid is weg

• Lezer.

Is het ook niet zo dat je denkt dat je maar de stadsbank heen gaat en dat gelijk alle problemen de wereld uit zijn?

Ik denk dat het een beetje te kort door de bocht is om te zeggen dat komt door de stadsbank.

Veel mensen kloppen vaak te laat aan bij de stadsbank, waardoor er al deuren dicht zitten.

( Veel mensen komen door andere regels moelijker in de schuldsanering )

En op de bank gaan zitten en kijken of de stadsbank een keer belt dat jouw problemen uit de wereld zijn?

Ik weet zeker dat er ook veel mensen goed worden geholpen bij de stadsbank.

Maar ik hoop dat jullie door zelf te praten met de mensen altijd op oplossing aanwezig is, waarom? deze mensen willen graag uw geld en geen schuldsanering.

Dus….doe er ook zelf wat aan!!

• Regina

maroeska Schreef:

——————————————————-

> Dit is een oproep aan mensen die net als ik

> problemen hebben met de stadsbank ik zelfs val

> onder de stadsbank ulft enschede en door de

> stadsbank ben ik steeds meer in de problemen

> gekomen al mij pogingen om tot een goede

> verstandhouding te komen met de stadsbank worden

> afgeschoven met een smoesje je bent de enigste met

> problemen met de stadsbank van daar vraag ik

> mensen die ook problemen hebben met de stadsbank

> om te reageren en mij een mail te sturen met een

> kort verhaal met hun problemen met de stadsbank

> zodat ik aan tonen kan dat ik echt niet de enigste

> ben met problemen u mail word vertrouwlijk

> behandeld er worden geen persoonlijke gegevens ver

> gegeven u reacties kunt u sturen naar

> maroeska1966@live.nl

>

> het resultaat wat er uit komt plaats ik weer op

> internet of ik geef u persoonlijk bericht

>

> bijvoorbaad dank maroeska

• Frits

Wat je geeft krijg je terug en jij bent niet niet goed voor andere mensen dus kijk er niet vreemd van op.