geachte,
het kan allemaal erger je komt uit de sanering
en je krijgt de achterstalige betalingen in je schoot geworpen
gemeente belastingen 1000
alles bij ,mekaar 5000
van de 200 die men overhoud
maar ach stadsbank gefeliciteerd
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIn 2004 heb ik hulp gezocht bij de stadsbank. In 2006 tot 2008 kreeg ik een probleem: mijn consulent was niet bereibaar en mijn traject liep niet goed voor mij af. In 2008 advocaat in geschakeld vanwege ongeregeldheden van schuldsanering en budgetbeheer, advocaat heeft de zaak neer gelegd vanwege geen medewerking van de stadsbank. In 2009 grote gaos vanwege geen werk en een uitkering. De wethouder van sociale zaken en welzijn gemaild. Nog steeds geen eigen betaalrekening nog meer problemen. Schuld was meer dan in 2004….. niets afgelost door stadsbank. 2009, stadsbank bekend schuld in persoonlijk gesprek en bied nog een keer traject. Nu 2010 weer een rotzooitje bij de stadsbank. Ze kunnen niet omgaan met uitkering per 4 weken. Vaste lasten zijn maandelijks. Rekeningen worden wel of niet betaald, laat staan weekgeld afgelopen 4 weken niet deze week wel. Geen verklaring. Antwoord de uitkering komt niet elke maand op de 25ste. Stadsbank legt probleem bij UWV .
Weten jullie dat Lezer. werkzaam is bij de Stadsbank !!!!
Stadsbank Oost Nederland staat als slecht en onprofesioneel bekend. Niemand wil zijn vingers branden aan deze instelling. Als de niet bij de rechter ben geweest ben je na 36 maanden niet schuldenvrij, maar vrij voor je schuldeisers. Die komen dan weer geld van je halen en dat is meer dan dat je schuld was voor die 36 maanden, rente noemen ze dat.
Je wordt genaaid door de stadsbank en heb het niet door. Dat heet macht van de instanties.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?