Beste mensen
Waarom deze mail? Omdat ik je graag op de hoogte willen stellen hoe het mogelijk is om €32.500,- te verkrijgen! Het is geen flauwe doorstuurmail of iets dergelijks, maar een serieus aanbod.
Ik geef toe dat dit ongeloofwaardig klinkt, maar bedenk dat dit concept na 2,5 jaar onderzoek echt werkt!
Hoe dit mogelijk is?
In 2007 heeft een kleine groep masters of banking verschillende ideeën uitgedacht om banken te laten groeien zonder direct nieuw geld uit de markt te hoeven trekken. Hierbij werd gekeken naar de volumegroei, alsook het verbeteren van de solvabiliteit en liquiditeit.
Een van de gangbare activiteiten die banken al jaren bezigen is het doorverkopen van polissen. Dit kunnen hypotheken zijn, maar ook een levensverzekering, een risicoverzekering etc.
Na 2,5 jaar onderzoek en verificatie op haalbaarheid is een plan ontwikkeld dat uniek is in zijn soort. De bank investeert een zeer gering bedrag (6 % van het totaal geactiveerd vermogen) en behoudt volledige liquiditeit, verbetert zijn solvabiliteit en creëert bezit en toekomstig inkomen, dat is vastgelegd in officiële polissen. Deze toekomstige inkomsten zijn echter direct te activeren via regulaire bancaire activiteiten omdat ze direct als bezit worden geboekt op de balans en dus direct het eigen vermogen positie van de bank verbeteren.
In de uitleg op de website wordt dit verder toegelicht en daarin wordt er gebruik gemaakt van de term “polissen”, maar bedenk dat polissen niet alleen verzekeringen hoeven te zijn. Het zijn waardeovereenkomsten waarbij door verpanding het vruchtgebruik is geregeld.
In het plan wordt uitgelegd hoe je als deelnemer aan het eind van de rit een bedrag van €32.500,- kunt overhouden voor elk gereserveerde polis. Het lijkt alsof de bank het zomaar geeft, maar dat is uiteraard niet het geval. Het geld moet zijn werk gedaan hebben en de inleg moet zijn terugverdiend. Dit kost tijd, maar dat is ook het enige wat het je kost. Geen langlopende verplichtingen, geen hoge of risicovolle investeringen.
Om het Beank concept te kunnen begrijpen is het raadzaam om onderstaande link eens te bekijken. Het is een korte animatie film over de ware oorsprong en aard van het geld dat we dagelijks in omloop hebben :
http://www.youtube.com/watch?v=k640NpwCOpQ
of als je echt de diepe achtergrond ook wilt kennen lees dan
http://www.telegraaf.nl/dft/7392462/__Banken_moeten_in_drie_jaar__2000_miljard_vinden__.html?sn=dft
Ik hoop dat het voor jou ook interessant is en zo niet…: even goede vrienden.
Als je inschrijft kun je mijn BIG nummer invullen op het formulier. Dat is : BIG_01406
Met vriendelijke groet,
Arnold Bos
BIG_01406
Verdere uitleg en presentatie vind je op : www.beank.nl