Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

woningruil binnen enschede

• corrie

Ik heb een woning met 2slaapkamers op twekkelerveld en wil graag ruilen met iemand van de binnenstad. Hoeveel is de huur?

Groetjes

corrie

• sem

De huur is 548. Mag ik vragen welke straat jij woont?

• carmen

geachte meneer ik las dat u een kleinerder woning zoekt wij hebben een eengezins woning aan de haaksbergerstraat 456 en wij willen al heel erg lang een hobbykamer woning deze woning betreft een voortuin met eigen oprit grote achtertuin 2 klap deuren wat na de achtertuin lijd 2 slaapkamers zolder grote woonkamer stad op 5 min afstand school ook 5 min afstand het betreft een leuke buurt en een heel mooi huis maar wij zoeken wat groter huis zoals een hobbykamer woning ik hoop snel van u tehoren met vriendelijke groet cm brinks

• Alam

Hallo

Ik woon in Wesselbrink.dat is wat u nodig heeft.Maar mag ik u bellen om te uitleggen over mijn woning, omdat ik u het niet duidelijk uit kan leggen per email.Mijn mobiele nummer is 0641293413.U kunt uw nummer sms'en een ik zal dan terug bellen.

Alvast bedankt

Alam

• margokhan

Hallo

Ik woon in Wesselbrink.dat is wat u nodig heeft.Maar mag ik u bellen om te uitleggen over mijn woning, omdat ik u het niet duidelijk uit kan leggen per email.Mijn mobiele nummer is 0641293413.U kunt uw nummer sms'en een ik zal dan terug bellen.

Alvast bedankt

Alam