Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stadsbank oost nederland enschede

  • help ons winnen

    hallo wij moeten want wij kunnen jullie er ook mee helpen,als alles goed loopt

    heel veel negatieve klachten krijgen over stadsbank oost nederland

    qua telefonistes, bewindvoering,etc etc hoe u behandelt word , de fouten door hun etc etc ik hoop dat er zoveel mogelijk binnen komt dan kunnen wij het meenemen….voor 13 februari aub

    alvast bedankt

  • muis

    wees eens wat duidelijker!!! Ben je van de stadsbank en verzamel je klachen. Is dit een oproep dat de stadsbank je kan helpen? of ben je een particulier die klachten wil verzamelen?????

  • help ons winnen

    hallo hieruit willen wij klachten van mensen hebben die ook bij stadsbank oost nederland lopen ik dacht dat dit wel een duidelijk verhaal was….alles is welkom klachten over bewindvoering telefonistes alles wat met de stadsbank te maken heeftmuis schreef:

    >

    > wees eens wat duidelijker!!! Ben je van de stadsbank en

    > verzamel je klachen. Is dit een oproep dat de stadsbank je

    > kan helpen? of ben je een particulier die klachten wil

    > verzamelen?????

  • Jurrie

    Laat men blij wezen dat er zoiets als “Stadsbank Oost Nederland” bestaat.

    Het gaat hierbij veelal om mensen die vanwege hoog oplopende schulden bij een gewone bank niet meer terecht kunnen, en denken dan ook nog dat ze hier alles met een grote mond voor elkaar kunnen krijgen.

  • help ons winnen

    goedemorgen , dat weten we allemaal dat de stadsbank er is om te helpen maar wij willen alleen klachten goed af handelen en zorgen dat er ook verbetert kan worden in de fouten ,zolang er geen klachten binnen komen zal het wel goed lopen ,neem ik aan terwijl er zoveel mensen zijn waar fouten bij worden gemaakt en daar willen we verbetering in zien….

  • x.

    echt zon lekker kortzichtige kijk op de wereld, zo van ik heb er niks mee te maken dus is het eenieders eigen schuld maar. nou wel eens bij nagedacht dat er ook mensen zijn zoals wij, met een wao, waar je van 600euro een gezin moet onderhouden, wat nog net aan gaat, maar reserve opbouwen kun je niet. dan komt er een computerfoutje bij het uwv en zit je 4 maanden zonder uitkering, en overal stapelen de (extra) kosten lekker op. zo zak je er buiten je schuld in. ik had vroeger een goedbetaalde baan maar moest eerst met nog maar zon 40% hiervan rondkomen, en nu bij de stadsbank zelfs bedat bedelen voor geld voor op (levensbelangrijke) controle te komen. ik zou maar oppassen met dat soort uitspraken, voor je het in de gaten hebt kan het jou net als ieder ander overkomen dan snap het.

  • Kim

    Ook hier ligt de fout niet bij de stadsbank, maar bij het UWV. Er worden wel vaker van die die administratieve fouten gemaakt waarvan mensen de dupe worden, hoevaak ik er wel niet tegen aan gelopen ben…Vaak is er teveel administratieve romslomp waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet.

    Bij de stadsbank zitten ook alleen maar mensen die je willen helpen…

  • x.

    tuurlijk, vandaar dat de stadsbank op 8 december 2006 ruim 100 euro gestort heeft gekregen van mijn uitkering, en geen cent weekgeld heeft gegeven. lekker hoor de kerst en nieuwjaar met een gezin van 4 zonder rooie cent doorbrengen. tot op de dag van vandaag, ruim 2 maanden nu hebben we geen cent ontvangen, we leven van onze familie hun zak. pure armoede, terwijl ik de papieren hier heb dat er in de tussentijd al ruim 2500 euro gestort is geweest, en ons en vooral de kinderen laten verrekkken met de feestdagen. nog niet eens een fatsoenlijk winterjas voor de jongste kan er vanaf. ziekenhuis bezoek wat van levensbelang is? pech gehad, begin dus niet met van ze hebben het beste met je voor. mij niet op controle laten gaan, kan je me net zo goed gelijk een spuitje geven lijdt ik wat minder. schofterig is het gewoon, dr is niks menselijks meer aan daar, een nummer ben je meer niet.

  • help ons winnen

    ik moet zeggen dat uwv ook niet zuiver is toen mijn man ontslag kreeg moesten wij 6 weken wachten ,maar ik ben met meerdere mensen op zoek naar klachten van stadsbank tuurlijk zijn ze er om de mens te helpen,helemaal mee eens maar als je onder bewindvoering staat of er moet betaald worden voor het weekend hoor je ze niet en niet iedereen is schuld om bij de stadsbank te gaan lopen ik heb ook 2 kindjes ,mijn vriend is met zijn ex???? die niet te vinden is in de schuld gekomen maar omdat ik 2 kindjes heb bij hem zit ik er ook in en moeten nog een jaar ,ik ga tweedehandskleding kopen op internet ,maar heb voor mijzelf en mijn vriend deze 2 jaar geen 1 ding kunnen kopen

  • medewerker stadsbank

    hallo meneer jurrie, ik schrijf naar aanleiding van u schrijven en ben het niet met u eens want er zijn genoeg mensen die zonder hun eigen schuld bij de stadsbank komen,en die altijd in het verleden netjes hebben betaald…maar verder ga en mag ik hierop niet ingaan ..er worden wel fouten gemaakt dat is zeker